Tvrtka Centrus TIM d.o.o. osnovana je 2006.godine u Zagrebu. Zahvaljujući kompetenciji i višegodišnjem iskustvu svojih zaposlenika te jasnoj viziji, razvila se u respektabilnog sistem integratora usmjerenog na pružanje usluga implementacije i upravljanja telekomunikacijskom mrežnom infrastrukturom te kreiranje, isporuku i implementaciju informatičko-komunikacijskih rješenja.
Upravo S-business (services business) slogan u našem logu potvrđuje usmjerenost tvrtke na usluge (rješenja) koje pružamo našim korisnicima u Hrvatskoj i EU.
Zbog proširenja obima poslovanja tražimo djelatnicu/ka za podršku Voditeljici ureda:
Poslovna tajnica (m/ž)
Opis poslova:
- Poslovne aktivnosti u internoj i eksternoj komunikaciji u uredu
- Vođenje uredske i knjigovodstvene administracije
- Pružanje administrativne podrške
- Priprema izvještaja
- Priprema dokumentacije za knjigovodstvo
Osnovni uvjeti:
- SSS upravna i birotehnička škola ili gimnazija
- Minimalno 1 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Znanje engleskog jezika – B1
- Rad na računalu, vrlo dobro poznavanje Microsoft Office paketa (Word, Excel, Outlook)
- Daktilografija
- Spremnost na rad u ERP sustavu
- Vozačka dozvola B kategorije
- Samostalnost u radu, ali i spremnost na timski rad
Poželjni uvjeti:
- Znanje njemačkog jezika (osnovni nivo)
- Knjigovodstvena i računovodstvena znanja
- Samoinicijativnost, komunikativnost, temeljitost i upornost
Što nudimo:
- Mogućnost zaposlenja na neodređeno
- Puno radno vrijeme, od ponedjeljka do petka, klizno od 08:00-09:00 do 16:00-17:00 sati
- Naknada za prijevoz
- Predviđa se plaćanje edukacije radniku, ovisno o interesu i ambicijama koje radnik pokaže tijekom rada
- Dinamično i motivirajuće radno okruženje
Životopis molimo poslati na ivana.babic@centrus.hr s naznakom za posao Poslovna tajnica.
.